Shinobi System

Shinobi

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-02-13 15:06:18

Insane

Administrator

Zarejestrowany: 2011-02-11
Posty: 43
Punktów :   

Opisy Kekkei Genkai

Konoha:



Sharingan (klan Uchiha)



I poziom Sharingana (dwie łezki)

Pierwszy poziom Doujutsu Uchiha. Charakteryzuje się tym, że posiada dwie łezki naprzeciw siebie. Najsłabszy Sharingan umożliwiający przwidywanie nie skomplikowanych serii ciosów oraz kopiowanie taijutsu na swoim poziomie, nie wyższym. Zdobyć tego oto sharingana możemy na poziomie Genina.

II poziom Sharingana (trzy łezki)

Podstawowa wersja Doujutsu, która charakteryzuje się dodatkowa, trzecią łezką. Po pewnym czasie przedstawiciel klanu doznaje dziwnego uczucia. Jego Sharingan wchodzi na kolejny poziom - możemy kopiować techniki, Taijutsu, Genjutsu oraz większość Ninjutsu (ograniczenia to techniki KG/Hijutsu oraz te, które zabrania nam ranga. (technika nie może przewyższać naszej rangi technik). Ponadto ten poziom Sharingana pozwala wniknąć do wnętrza Jinchuuriki i zapobiec użyciu demona przez Jinchuuriki poprzez rozproszenie demonicznej chakry. Techniki można użyć przed aktywowaniem demona przez Jinchuuriki! Aby go aktywować trzeba mieć rangę Tokubetsu Jounina.

Mangekyou Sharingan

Legendarny wręcz Sharingan, aktywowany przez niewielu. Przybiera on kształt indywidualny dla każdego Uchiha. Pozwala również na używanie bardzo potężnych technik, takich jak Kamui, Susanoo, Amaterasu czy Tsukuyomi. Ponadto jest w stanie rozproszyć płomienie Amaterasu zupełnie nullifikując technikę. Jednak tak wielka moc nie przychodzi za darmo, posiadacz Mangekyo Sharingana w miarę używania jego mocy traci wzrok a jego moc powoli zostaje pieczętowana (patrz, Konsekwencje MS). Im dłużej i częściej używamy Mangekyou Sharingana, tym szybciej traci swoją moc. W efekcie, przedawkowanie skutkuje utratą wzroku. By zdobyć ową moc, musimy spełnić jeden warunek. Świadomie należy zabić najbliższą nam osobę (osobę z którą wykonaliśmy co najmniej 3 misje rangi od B w górę, proszę zachować linki do tych misji ponieważ przy zdobywaniu MS będzie to sprawdzane. Osoba poza misjami musi być nam bliska. Np. rozmowa w domu, zaprzyjaźnienie się, wspólne przeżycia. Każdy chcący zdobyć MS będzie nadzorowany przez administratora bądź osobę do tego wyżnaczoną). Aby go aktywować trzeba mieć rangę Jounina.

Eternal Mangekyou Sharingan
(trzeba posiadać zgodę wszystkich adminów)

Dotychczas najpotężniejsza forma Sharingana jaką udało nam się poznać. W dziejach całego klanu zdobyła go zaledwie jedna osoba. By posiąść jego moc, należy być uprzednio w posiadaniu Mangekyou Sharingana oraz Mangekyou innego Uchiha. Po aplikacji Mangekyou do naszego ciała, łączy się on z naszym Sharinganem zaczynając działać jak filtr dla technik. Dzięki temu możemy bez ograniczeń używać technik które normalnie doprowadziłyby nas do ślepoty. Jeżeli przed tym nasz Mangekyou stracił światło, ten zabieg całkowicie leczy nasz wzrok. Ponadto, Sharingan ten pozwala nam na kontrolę niemal każdego bijuu (oprócz Jinchhuriki, które opanowały swojego demona). Aby go aktywować trzeba mieć rangę Sage/Kage. Trzeba wydłubać oczy z innym MS-em bliskiej osobie z klanu i wszczepić sobie.
(zakazane, dostępne dopiero od momentu poznania jego prawdziwych i pełnych mocy)

Adnotacja dla posiadaczy Mangekyo Sharingana
Każdy posiadacz Mangekyo Sharingana będzie musiał się zdecydować, które oko odpowiada za używanie Ninjutsu a które za używanie Genjutsu. Przykładowo:

Lewe Oko, Tsukuyomi
Prawe Oko, Amaterasu

Enton Kugutsuchi jest kontrolowany okiem odpowiedzialnym za genjutsu, Susanoo obydwoma.

Uchiha Ichizoku
- potężna chakra (+15%) oraz siła psychiczna (odporność na ból, zmęczenie)
- duża biegłość w technikach Katon (o 30% silniejsze niż u zwykłego shinobi)
- możliwość wytrenowania Taijutsu do rangi B przy talencie Nin/Gen lub Gen/Nin

Sharingan potrafi przejrzeć przez ściany, lecz dystans musi być bardzo mały, a jedynie co widzi to kolor chakry, a to wszystko na 3 łezkowcu. Gdy wzrok jest już choć trochę osłabiony (MS) widzi znacznie gorzej, a przy 2 łezkach nie widzi w ogóle. Dodatkowo gdy mamy już rangę S, możemy mieć aktywny Sharingan cały czas.


Byakugan (klan Hyuuga)


Byakugan - "białe oczy" jest to KekkeiGenkai klanu Hyuuga. Poprzez te oczy jesteśmy w stanie widzieć przez wszystkie przedmioty oraz nasze pole widzenia jest dużo większe. Widzimy prawie wszystko dookoła siebie(359°). Byakugan posiada jeden ślepy punkt który znajduje się przy potylicy. Widzimy również wewnętrzny przepływ chakry w ciele drugiej osoby. To pozwala nam atakować tzw. tenketsu przeciwnika blokując jego przepływ chakry. Możemy również przeczytać podstawowe uczucia za pomocą patrzenia w oczy innej osobie.

Pole Widzenia:

Genin - 400m
Chuunin - 1km
TJ - 4km
Jounin - 8km
High Jounin/Sage - 10km

Czytanie myśli z oczu:

Od rangi Chuunina za pomocą Byakugaa jesteśmy w stanie "przeczytać" z oczu przeciwnika jak się teraz czuje. Widzimy strach, radość, podniecenie itd. Jesteśmy w stanie to zrobić tylko gdy patrzymy na oczy drugiej osoby.

Inukankaku (klan Inuzuka)



Każdy członek tego klanu posiada psa, który może służyć do walki oraz do obrony jak i zwiadów. Członkowie tego klanu porozumiewają się bez problemu ze swoim zwierzakiem.
Genin
1 lvl Szczeniak - ma 15 cm wzrostu, chodzi samodzielnie choć czasem się waha. Nie jest zdolny do walki, ewentualne małe zwiady na bardzo krótki dystans. Nauka prostych komend. (dotyczy również, 2 lvla)

Komendy: chodź/stój/siad/waruj/szukaj/zostań

Umiejętności:
+ wyczulony węch (100m) 1lv.
+ posłuszeństwo 1lv.

Każdy użytkownik tego Kekkei Genkai ma obowiązek doodać te oto rozpiskę do Karty postaci.

Imię psa:
Rasa psa:
Wiek psa: (podany najpierw w miesiącach później w psich latach)
wzrost/ waga: (cm)/(kg)
Imię i nazwisko właściciela psa:

Chūnin
2 lv. Piesek 30cm. Porusza się prawie bezbłędnie. Potrafi wyczuć chakre. Komunikuje się z właścicielem. (Tzn. szczek = słowo).

Umiejętności:
Posłuszeństwo 2lv (rozmowa z właścicielem)
Wyczucie chakry (50m)
+ rosną pazury i kły
+dłuższa sierść (+do obrony)
+ do walki (szybkość / uniki)
+ zaznaczanie moczem

Tobuketsu Jōnin
3lv. Średni pies - mierzy 50cm dość dobrze rozwinięte kły i pazury, o wiele bardziej gruba sierść + ładnie błyszczy

Umiejętności:
Węch (500m)
Walka 2lv. (większa siła / zwinność)
+do obrony (sierść)

Jōnin
4lv. Młody Pies - ma 70 cm... jest już bardzo dobrze rozwinięty... Potrafi bardzo mocna ugryźć / poszarpać, można na nim również jeździć
+ posłuszeństwo max (porozumiewanie się praktycznie bez słów)

Sage
5lv. Duży Pies ma 1m wysokości posiada ostre jak brzytwa kły i pazury...
Umiejętności:

Węch 3lv. max (1km)
Wyczucie chakry 100m
Walka 3lv. (Szybkość / zwinność / siła / inteligencja / uniki / skuteczność)
+ wilcze oczy (zdolność widzenia w półmroku i mroku

Dodatkowo dobry węch posiada także członek klanu jednak by wyczuć zapach wymagana jest jego znajomość (zapach psa zna na pamięć) czyli posiadać jakiś przedmiot należący do szukanej osoby.

Genin - 50 metrów
Chunin - 100 metrów
Tokubetsu Jonin - 200 metrów
Jonin - 400 metrów
Sage\Kage - 600 metrów


Kage Mane (klan Nara)


Każdy członek tego kekkei genkai ma duży iloraz inteligencji. Główną zdolnością tego klanu jest władanie cieniem i techniki z nim związane.


Baika Jutsu (klan Akimichi)


Członkowie klanu są dość "grubi", nie obrażając w tym słowie nikogo. Ta cecha przydaje im się niewiarygodnie w walce, ich techniki są z tym związane. Klan Akimichi wyspecjalizował się w technikach podwojenia masy swojego ciała, jak i jego rozciągania do pewnego stopnia, jest to bardzo trudne do wykonania, ponieważ przy wykonywaniu ich technik, następuję silne spalanie kalorii w ciele, czego normalnie wyglądający człowiek by nie wytrzymał, dlatego cechują się wielkim apetytem i miłością do jedzenia.
Każdy członek tego klanu na start dostaje 3 zielone pigułki, 2 żółte i 1 czerwoną, resztę trzeba dokupować.

- zielona - Ta pigułka po zażyciu zwiększa siłę dziesięciokrotnie. Można odczuć ból brzucha.
- żółta - Druga pigułka z składu Akimichi, to pigułka zwiększająca siłę pięćdziesięciokrotnie. Pozwala użyć „Chou Baika no Jutsu” Ból po zjedzeniu tej pigułki jest większy.
- czerwona - Zwiększa siłę stokrotnie. Ten, kto ją zje traci 50% masy ciała. Ninja kumuluje całą Chakrę w ręce i może zadać technikę Choudan Bakugeki, jest to technika śmiertelna dla przeciwnika jak i dla nas. Skutki uboczne są takie, że członek klanu ma szansę 1 na 10 przeżyć atak.
Pigułki można kupić w sklepie....


Mokuton (klan Senju)


Każdy członek musi posiadać natury Suiton i Doton. Mieszając te natury użytkownik wytwarza roślinność itp. Może bardzo dobrze wytwarzać jak i manipulować drewnem, co daję bardzo duże możliwośći do obrony jak i ataku. Wielką wadą jest to, iż techniki, jak to drewno, są bardzo narażone na żywioł Katon (ogień)

Mori no Senju Ichizoku
-potężna chakra (+10%) oraz „Wola Ognia” (odporność na ból, zmęczenie oraz słabsze odczuwanie Genjutsu)
-zwiększona szybkość nauki technik Doton i Suiton o 20% oraz Mokuton.

Mokuton czyli kontrola, wręcz manipulacja życiem jakim jest roślinność. Każdy użytkownik Mokutona jest ograniczony tylko wyobraźnią oraz chakrą.


Tokudan (klan Senju)


Każdy członek klanu charakteryzuje się jakby wrodzoną predyspozycją do wykonywania określonego zakresu technik. Wiąże się to jednak z słabszym czy też gorszym wykonywaniem technik innego gatunku właśnie ze względu na poświęcenie się głównie w jednej dziedzinie. W miejscu oznaczonym jako Kekkei Genkai każdy członek klanu jest zobowiązany wpisać: Tokudan no xxx (Specjalność w xxx). W miejsce tych trzech xxx wybieramy oczywiście jedną z podanych niżej specjalizacji np. Tokudan no Suiton.

Lista specjalizacji:

Ninjutsu - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze w kosztach, oraz bardziej zaawansowane.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Ninjutsu są silniejsze o 50%.
- Techniki Ninjutsu w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Ninjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Techniki Pierwszego żywiołu uczymy się do rangi S, Drugiego do C, mimo talentu nie jesteśmy w stanie opanować trzeciego żywiołu.

Taijutsu - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, jest dużo szybszy, oraz jest w stanie wykonywać bardziej zaawansowane techniki.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Taijutsu są silniejsze o 50%.
- Dany członek klanu jest szybszy o 25% od kogoś z talentem Taijutsu\xxx.
- Bramy wpływają mniej szkodliwie na organizm, w porównaniu do kogoś z poza klanu.
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Taijutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Możemy opanować jeden żywioł do rangi D.

Genjutsu - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze, oraz jest w stanie wykonywać bardziej zaawansowane techniki.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Genjutsu są silniejsze o 50%.
- Techniki Genjutsu w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- Z technik Genjutsu jest się trudniej wyswobodzić (sędzia\misjodawca bierze to pod uwagę).
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Genjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Możemy opanować jeden żywioł do rangi C.

Fuuinjutsu - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze, oraz jest w stanie wykonywać bardziej zaawansowane techniki.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Fuuinjutsu są silniejsze o 50%.
- Techniki Fuuinjutsu w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- Techniki pieczętujące jest trudniej złamać (sędzia\misjodawca bierze to pod uwagę).
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Fuuinjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Możemy opanować jeden żywioł do rangi C.

Iryojutsu - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze, oraz jest w stanie wykonywać bardziej zaawansowane techniki.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Iryojutsu są silniejsze o 50%.
- Techniki Iryojutsu w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- W czasie wykonywania przeszczepu\ skomplikowanej operacji członek klanu ma większe szanse zakończenia jej sukcesem (sędzia\misjodawca bierze to pod uwagę).
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Iryojutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Możemy opanować jeden żywioł do rangi C.

Kenjutsu - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, szybsze, oraz jest w stanie wykonywać bardziej zaawansowane techniki.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Kenjutsu są silniejsze o 50%.
- Techniki Kenjutsu w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- Ciosy mieczem są szybsze i dużo celniejsze (sędzia\misjodawca bierze to pod uwagę).
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Taijutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Możemy opanować jeden żywioł do rangi C.

Katon - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze w kosztach, oraz bardziej zaawansowane.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Katon są silniejsze o 100%.
- Techniki Katon w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- Techniki ciężej pokonać nawet przeciwstawnym żywiołem.
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Ninjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Techniki Pierwszego żywiołu uczymy się do rangi S (na High Jonin'ie istnieje możliwość wykrzesania drugiego żywiołu do rangi D).

Suiton - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze w kosztach, oraz bardziej zaawansowane.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Suiton są silniejsze o 100%
- Techniki Suiton w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa)
- Techniki ciężej pokonać nawet przeciwstawnym żywiołem
- Możliwość wykonywania wszystkich technik Suitonu w miejscach gdzie nie ma wody.
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Ninjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Techniki Pierwszego żywiołu uczymy się do rangi S (na High Jonin'ie istnieje możliwość wykrzesania drugiego żywiołu do rangi D).

Doton - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze w kosztach, oraz bardziej zaawansowane.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Doton są silniejsze o 100%.
- Techniki Doton w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- Techniki ciężej pokonać nawet przeciwstawnym żywiołem.
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Ninjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Techniki Pierwszego żywiołu uczymy się do rangi S (na High Jonin'ie istnieje możliwość wykrzesania drugiego żywiołu do rangi D).

Raiton - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze w kosztach, oraz bardziej zaawansowane.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Raiton są silniejsze o 100%.
- Techniki Raiton w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
- Techniki ciężej pokonać nawet przeciwstawnym żywiołem.
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Ninjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Techniki Pierwszego żywiołu uczymy się do rangi S (na High Jonin'ie istnieje możliwość wykrzesania drugiego żywiołu do rangi D).

Fuuton - techniki w wykonaniu członka klanu będącego specjalistą są efektywniejsze, tańsze w kosztach, oraz bardziej zaawansowane.
Zalety wyboru specjalizacji:
- Techniki Fuuton są silniejsze o 100%.
- Techniki Fuuton w wykonaniu danego członka klanu kosztują o połowę mniej (pobór dzielony na dwa).
Minusy wyboru specjalizacji:
- Jedyny talent jaki posiadamy to Ninjutsu.
- Nie posiadamy drugiego wariantu. Wszystkich pozostałych technik uczymy się jako trzeciego.
- Techniki Pierwszego żywiołu uczymy się do rangi S (na High Jonin'ie istnieje możliwość wykrzesania drugiego żywiołu do rangi D).

Oczywiście, z racji silnych technik specjalizacji pozostałe są ograniczone. Senju nie może wytrenować żadnego talentu, by jedne z technik czy natur podnieść rangę wyżej z racji całego "czasu" jaki fabularnie można powiedzieć poświęca na opanowanie mistrzowskie danej dziedziny. W końcu nie było przykładu by Tobirama czy Tsunade używali na szeroką skalę technik innego pokroju. Wiem że zaraz powiecie o sile Piątej jednak pochodziła ona właśnie z mistrzostwa w Iryo. Przez zebranie chakry w dłoni, nodze etc. i wypuszczeniu jej w odpowiednim momencie zyskiwała nadludzką siłę (są przecież odpowiednie techniki medyczne). To chyba tyle na ten temat.

SUNA:




Kugutsu (klan Ayatsuri)


Specyficzna umiejętność teog klanu to władanie marionetkami możliwymi do walki jak i obrony.

lv 1 Student Akademi
Sterujemy jedną marionetką

Lv 2 Genin
Sterujemy jedną marionteką i mamy możliwość sterowania dwiema marionetkami za zgodą administratora.

Lv 3 Chūnin
Sterujemy trzema marionetkami

Lv 4 Tobuketsu Jōnini
Sterujemy pięcioma marionetkami, mamy protezy rąk (są z tym związane kuglarskie techniki)

Lv 5 Jōnin
Sterujemy dziewięcioma. marionetkami, mamy protezy rąk i tłowia (czyt te ostrza Sasoriego lecz wnętrzności dalej pozostają na miejscu)
Podczas kiedy marionetki są aktywne używamy tylko i wyłącznie jutsu kuglarskich.

Lv 6 Sage
Sterujemy stoma marionetkami używając do tego otworu w brzuchu (czyt ręce mamy wolne), który mamy, bo całkowicie zmieniamy się w lalkę, aby żyć i kontrolować Chakrę potrzebujemy tylko serca, więc wszystko oprócz niego i mózgu możemy zmienić w kukłę jesteśmy również wyposażeni w miotacz ognia i wody pod wysokim ciśnieniem. Używając stu kukiełek możemy atakować jedynie Taijutsu oraz używać miotaczy ognia i wody.

Kontrola Piasku (klan Seichuu)

Klan kontrolujący piasek. Wszystkie techniki tego klanu mają z nim związek. Możemy go użyć do wszystkiego. Walki, obrony, środków transportu itp.

Satetsu (klan Maji)

Klanowicze mają możliwość zamiany piasku w piasek żelazny oraz sterowanie nim tak samo jak seichuu steruje zwykłym piasekiem. Drugą możliwośćią tego klanu jest władanie rzeczami magnetycznymi, żelaznymi. Np. Unoszenie, przesuwanie. Przykładem jest jakaś metalowa blacha.

Sumi Soujuu (klan Gashi)

Jest to nieliczny klan. Techniki klanu są związane z malowanymi obrazkami. Klanowicz jest w stanie ożywić swój każdy rysunek.

Kontrola Papieru (klan Kamijin)

Osoba posiadająca to Kekkei Genkai potrafi zmieniać swoje ciało w kartki papieru, które formują się w origami, przyjmując różne kształty. Jej umiejętności są nieskuteczne, gdy jest mokra, ponieważ kartki papieru się posklejają.

Meiton (premium Kekkei Genkai)

Tak zwany element ciemności. Nieznana w świecie shinobi, legendarna zdolność, objawiająca się z rzadkością porównywalną do Rinnegana. Jej występowanie jest nie do przewidzenia i mówi się, że tylko wybraniec pojawiający sie raz na kilkanaście pokoleń może ją opanować poprzez zanurzenie się w mrocznych siłach z wnętrza ludzkiej duszy. Shinobi, który uzyskał tą moc potrafi poprzez połączenie dwóch niezależnych od siebie żywiołów z podstawowej piątki utworzyć własną przerażającą naturę chakry - Meiton. Techniki elementu ciemności pozwalają na wysysanie, pobieranie, manipulowanie oraz używanie chakry innych osób. Pozwala to na używanie technik praktycznie bez straty własnej energii oraz stosowanie wchłoniętych natur chakry do jutsu bez cielesnego posiadania ich. Charakterystycznym znakiem posiadacza Meitona jest znamię, w kształcie dwóch nakładających się na siebie rombów, znajdujące się na lewej ręce. To właśnie przez ten znak chakra jest wysysana oraz manipulowana. Jedynymi znanymi użytkownikami są Shinou i Hiruko.

KIRI:




Hyuton (klan Yuki)

Ta zaawansowana więź krwi pozwala użytkownikowi na nieograniczoną kontrolę nad wodą i wiatrem. Dzięki temu może dokonać fuzji tych dwóch żywiołów dającą lód. Posiadacz Hyōton'u, może także dowolnie kształtować lód, wedle własnej woli, tworząc np: ostre lodowe igły lub olbrzymie lodowe lustra*. Kekkei genkai Haku odróżnia go od innych shinobi manipulujących wodą lodem czy śniegiem tym, że aby Hyōton działał nie jest potrzebna woda śnieg czy lód.
Ci, którzy maja Hyouton muszą obowiązkowo za naturę chakry wziąć Fuuton a na poziomie Chuunina Suiton

Samejouhi (klan Hoshigaki)


1lv. Student Akademi
Wygląd osoby posiadającej to Kekkei Genkai jest dość charakterystyczny - szarobłękitna skóra, małe białe oczy, szpary podobne do skrzelowych pod oczami (dzięki nim można oddychać pod wodą) i ostre trójkątne zęby. Ilość czakry, jaką posiada taka osoba jest BARDZO duża (zwiększone o 45%). Siła fizyczna oraz szybkość również jest większa niż u zwykłego człowieka (oba parametry są zwiększone o 30%).

1lv. jest aktywny zawsze niezależnie od naszej woli.
Osoby mające to KG są również świetnymi pływakami. Podsumowując osoba z tym Kekkei Genkai jest/będzie potężnym wojownikiem.

Osoby używające tego KG muszą mieć pierwszą nature chakry Suiton

Henkoeki (klan Hoozuki)


Użytkownik Henkoeki jest prawie, że całkowicie odporny na ataki Taijutsu, po prostu po takim ataku się rozlewa. Każde rozlanie się i zbieranie do kupy jednak kosztuje pewną ilość chakry.

Hijutsu, Suigetsu, członek Hebi.Unikatową zdolnością chłopaka jest możliwość zwiększenia masy dowolnej części ciała jak i zmiana jej konsystencji. Nasze ciało rozpada się zamieniając się w ciecz. Po chwili wracamy do dawnej postaci. Dzięki temu użytkownik jest całkowicie odporny na ataki Taijutsu oraz, zwiększając masę mięśni za pomocą specjalnej techniki, nasze ataki kontaktowe są silniejsze. Nasze standardowe pokłady chakry zwiększają się o 20%, dzięki czemu możemy zmienić swoje całe ciało w falę, zmienić i wydłużać za pomocą wody swoje kończyny, stworzyć sobie dodatkową parę rąk z ciała itp. Niestety są dwie wady: każdy większy cios w postaci wody uwidacznia się w formie normalnej oraz członkowie tego klanu są bardziej niż inni narażeni na ataki typu Raiton.
Każdy użytkownik posiada wrodzoną pasywną technikę Suika no jutsu, która powoduje niewrażliwość na ataki fizyczne np. pieść w kontakcie z nasza głowa sprawia że głowa zmienia swój stan w wodę po czym znowu się formuje na swoim miejscu, oczywiście każdy taki zabieg kosztuje nas trochę chakry.

Shabondama (klan Utakata)

Jest to klan którego bronią są bańki,mogą z nimi robić co chcą od wybuchających i ochraniających
do transportowych i zabijających szybko.Jest to bardzo mocny,klan i chyba jedyny jaki ma taką broń.Na
pewno każdy myśli co one mogą?a powiem wam że naprawdę dużo,jedynie tylko trzeba dobrze grać nimi.

Futton (premium Kekkei Genkai)

Kwas (Futton) - Kekkei Genkai które łączy dwa wrogie sobie elementy chakry, a mianowicie Katon oraz Suiton. Poprzez takie połączenie użytkownik jest w stanie wytworzyć żrące lub trujące opary. To Kekkei Genkai jest w stanie przetopić nawet Susanoo.

Seishin Hasan (klan Yamanaka)

Klanowicze Yamanaka mają możliwość zapanowania nad mózgiem ofiary danej techniki. Charakterystyczne dla tego klanu są jasne blond włosy.

IWA:




Hachi Soujuu (klan Kamizuru)


Kamizuru jest to klan wywodzący się z Ukrytego Kamienia. Jest to owadzi klan szanowany i znany tak jak klan z Konoha-Aburame. Klan ten nie posługuje się robakami jako całą grupą, lecz jednym konkretnym-pszczołami. Posiadają z nimi bardzo dobrą styczność i wiele związanych technik z nimi.

Kibaku Nendo (klan Douhito)[/center]


Zdolność którą posiadał były członek Akatsuki, Deidara pochodzący z Iwa-gakure. Posiadał on na dłoniach dwa otwory gębowe, które mieszały glinę z jego chakrą (potem okazało się, że ma jeszcze jedno na klatce piersiowej). Dzięki temu Deidara potrafił tchnąć życie w glinę, formując ją na kształt różnych zwierząt, które potem używał do walki. Potrafił zwiększać ich rozmiary, w zależności od tego ile chakry im przeznaczy, czasem jego dzieła są tak duże, że używa ich jako środka transportu. W dowolnym momencie mógł je zdetonować, a siła ich eksplozji jest uzależniona od ich wielkości albo ilości. Słabością tej umiejętności jest fakt, że do jej stosowania konieczna jest glina.

[color=red]Kiteidasu (klan Shokubutsu)[/center]


Osoba mająca to Kekkei Genkai posiada na sobie coś na kształt rośliny muchołówki może nią zjadać zwłoki (szybsza regeneracja chakry i sił, rany też trochę szybciej się goją), a jego ciało jest dwukolorowe i każda z połów ma własną osobowość. Obie połowy także rozmawiają między sobą i czasami mają różne zdania na różne tematy. Jego umiejętność polega na szybkim adaptowaniu się do otoczenia, tak, że jest niewidoczny dla innych i szybko, przenosić się (np. pod ziemią) na dalsze odległości. Oczy takiej osoby są żółte i pozbawione źrenic oraz umożliwiają dalekosiężne widzenie (100m) podobne jak Byakugan (widzieć przez przedmioty), ale tylko w stronę, w którą patrzymy. Osoba mająca to Kekkei Genkai musi mieć nature chakry Doton.

[color=red]Shouton (klan Kouseki)



Jeden z poddanych Orochimaru ma wyjątkową zdolność, otóż potrafi on a raczej ona, wytwarzać dodatkowy żywioł jakim jest Shouton czyli kryształ. Możliwości krystalizowania są ograniczone jedynie ilością jej czakry.

Yoton (klan Kazan) (premium Kekkei Genkai)

Umiejętność polegająca na władaniu elementem lawy. Użytkownik potrafi wypluwać z ust zabójcze pociski lub strumienie gorącej substancji. Trafienie kogoś techniką tego rodzaju skończyć się powinno śmiercią bądź w najlepszym wypadku kalectwem. Nawet ściany budynków nie są w stanie przeciwstawić się potędze lawy.
Aby posiąść moc lawy należy wywodzić się z klanu Kazan bądź stać się Jinchuriki demona o 4 ogonach. Daje nam to możliwość wykonywania takich samych technik na podobnym poziomie.

Jinton (premium Kekkei Genkai)

Jinton Genkai - Shinobi naznaczony tym limitem krwi, poprzez tworzenie kurzu z połączenia elementów Fuuton i Doton, jest w stanie dowolnie nim manipulować.

Jinton - Dzięki naturą Dotonu i Fuutonu można zmieniać powierzchnię gleby, piasek, czy zwykły brud w kurz. Kurzem tym możemy dowolnie manipulować. Przy kontakcie z ciałem przeciwnika, w dotkniętym miejscu obumeirają mięśnie. Można to wyleczyć tylko w szpitalu, lub korzystając z usług medyka. Kurz ten można także utwardzać do granitu. Kształ zależy od naszej wyobraźni (pręt, senbon itp.). Bo wbiciu takiego elementu z utwardzonego kurzu ciało przeciwnika zaczyna się rozpadać od tamtego miejsca. Zatrzymać to mogą jedynie doświadczeni medycy.

Posiadacze tego KG mają obowiązek posiadania natury Fuuton/Doton na starcie a na poziomie Chuunina wybranie drugiej natury Doton/Fuuton potrzebnej do uzyskania żywiołu, a od wtedy przez cały czas te żywioły są u posiadacza na tym samym poziomie.

KG Tsuchigumo

Nie wiemy o tym za dużo ale trzymajcie to: Tsuchigumo Ichizoku) to klan założony w ramach paktu z Trzecim Hokage podczas Trzeciej Wielkiej Wojny Shinobi. Liderem Klanu w tym czasie był En no Gyōja, który opracował jutsu, mogące zniszczyć całą wioskę. Poprzez warunki paktu z Trzecim Hokage, En no Gyōja ogłosił jutsu zakazanym, w zamian za ochronę Shinobi Liścia. Klan ma mały fort na Górze Katsuragi. Otoczony jest barierą i wieloma ukrytymi pułapkami. ---------> Wbijcie w techniki tego klanu a stwierdzicie czy nim warto grać

KUMO:


Kikaichuu no Jutsu (klan Aburame)


Kontrola owadów umożliwia używanie wielu owadziarskich jutsu.
Osoby mające te umiejętność muszą sobie wpisać pakt z owadami od samego początku gry.

Shikotsumyaku (klan Kaguya)


Wszyscy użytkownicy Shikotsumyaku posiadali bardzo twarde, wręcz niezniszczalne kości już od urodzenia. Dzięki możliwości przepływ chakry przez swoje własne kości, mają zdolność manipulowania nimi. Sprawia to że złamanie którejkolwiek z tych kości (w organizmie użytkownika) było wręcz niewykonalne. Posiadacz Shikotsumyaku mógł bez problemów wyciągać swoje kości poza organizm, a rany które powstawały poprzez przebicie kośćmi skóry goiły się błyskawicznie. Posiadałby także możliwość zrastania, wyciągania, kształtowania i odbudowywania swoich kości, dzięki czemu ich ilość była nieograniczona. Po ich wcześniejszym utwardzeniu tak, że stawały się wtedy twardsze od stali i ostre niczym brzytwa, można było także tworzyć z nich broń i używać do obrony i bezpośredniego ataku oraz niezwykle twardą zbroję z kości, na swoim ciele.

Jounin:
Podświadoma ochrona użytkownika przez jego własne kości (coś jak Gaara).

Sage:
Błyskawiczna regeneracja organizmu (z umiarem).

Tsuujitegan (klan Sabataya) (premium Kekkei Genkai)


DouJutsu tego klanu, „Przenikające oczy”. Pozwalają na patrzenie przez mury, ściany, drzewa, przedmioty i dookoła swej głowy (360 stopni). Pozwala on widzieć przez nawet najgęstszą mgłę. Wkrótce zaczęli używać go ze swoją wymyśloną techniką „Ukrycie we Mgle” (Sabataya Kirigakure no Jutsu). To połączenie dawało ogromną przewagę nad wrogiem i przesądzało o losie bitwy.
Kiedy użytkownik korzysta z tej mocy, jego oczy jarzą się na czerwono. Zasięg tej techniki nie jest znany, ale przypuszczalnie jest większy od Byakugana. Technika ta pozwala także dostrzec wewnętrzne systemy kontroli czakry i wykonać ich kopie w stworzonych przez siebie klonach, tak, że nawet posiadacz Byakugana nie odróżni klona od oryginału, dopóki się do niego zbytnio nie zbliży. Kolejną bardzo dobrą zdolnością posiadaczy tego Kekkei Genkai jest przewidzenie nawet bardzo skomplikowanych serii ciosów w rówynym stopniu co Sharingan. Klan Sabataya ma możliwość ocenienia ile przeciwnik ma jeszcze siły i chakry, tak samo jak byakugan widzi punkty witalne człowieka i wszystkie źrodła Chakry. Użytkownicy tego Kekkei Genkai odrazu na Geninie mają dwie natury chakry, Suiton raz Doton, dana osoba nie wybiera sobie żywioły chakry później.
Genin - zasięg wzroku 400 m
Chunin - zasięg 1km
T.Jounin - zasięg 2 km
Jounin - zasięg 5 km
Sannin/Kage - 10 km

Seppun Shikyo (klan Fuuka)


Jednym z przedstawicieli klanu była Fuka, która dzięki swojej zdolności zdobyła to czego zwykły Shinobi nie jest w stanie posiąść. Mowa o zdolności wysysaniu duszy a przez to natury przeciwnika i przejęcia jej wraz ze wszystkimi technikami żywiołowymi jakie ten posiadał. Lecz są i tego wady, przejmowanie dusz powoduje iż przeciwnik traci swoje ,,prawdziwe” ciało, a możliwość używania każdego elementu wiąże się z ,,zamianą” swojego ciała na moment przed wykonaniem techniki, na inne które siedzi w niej samej. Jedynym elementem który nadal jest ,,oryginalny” to włosy, to one są esencją życia członka klanu, ucięcie ich uśmierca dusze które żyją w ciele użytkownika, a ich zniszczenie powoduje śmierć członka klanu.

Ranton Genkai (klan Kaminari) (premium Kekkei Genkai)

Element burzy. Użytkownik tego Kekkeigenkai jest w stanie połączyć dwa żywioły jakimi są Suiton oraz Raiton. Dzięki takiemu zabiegowi powstają techniki przypominające lasery. Techniki tego Kekkeigenkai są szybkie jak większość Raitonów oraz nadają się do walki obszarowej podobnie jak Suiton. Kolejną zaletą tej zdolności jest możliwość sterowania wytworzonymi technikami podobnie jak użytkownicy klanu Senju robią to z drewnem. Dodatkowo Ranton po trafieniu w cel może wybuchnąć co powoduje dodatkowe obrażenia.

Klan Shintaku (premium Kekkei Genkai)

Klan Shintaku --> Klan Shintaku jest klanem który wyrodził jedynie jednego członka, dlatego też może go posiadać wyłącznie jedna osoba. Pierwszy raz widzimy klan zaprezentowany w jednym z Movie Naruto. Użytkownik tego klanu jest skazany na samotność gdyż jego umiejętnością wrodzoną jest zdolność przeczuwania co się zdarzy, a dokładniej przeczuwania śmierci danej osoby. Polega to na tym że po pierwsze musimy chodź raz widzieć tą osobę na oczy a później wizje przychodzą w trakcie gdy ta osoba jest w niebezpieczeństwie lub właśnie ma umrzeć. Wielkim minusem tej umiejętności jest to że przez głowę użytkownika przechodzą różne głosy i nie wiadomo w którym momencie przyjdzie wróżba. Ilość osób które może przeczuć użytkownik jest niezliczona dlatego też ma on wizję kiedy, kto i jak umrze. Wychodzi to np. tak że jesteśmy fabularnie na polanie, a czujemy że np. osoba którą niedawno widzieliśmy jest przykładowo w jakimś barze, a do nas przychodzi wizja i widzimy że ta osoba umiera, widzimy także przez kogo. Użytkownik jest niestabilny emocjonalnie a to wszystko przez te wizje i dostrzeganie w świecie jedynie złych rzeczy. Taka wizja zawsze się sprawdza jednak istnieją małe wyjątki jeśli wtrącają się w ratunek kogoś, osoby trzecie. Kolejnym aspektem i minusem zarazem jest to że możemy przewidzieć także naszą ... śmierć. Wyczuwa po prostu gdy jesteśmy w niebezpieczeństwie lub gdy ktoś z osób znajomym nam jest w niebezpieczeństwie. UWAGA! WAŻNE : Nie możemy przewidywać przyszłości w walkach, jedynie w tematach poza walkami. Wyjątkiem jest jeśli patrzysz na czyjąś walkę jednak sam nie możesz walczyć.


OTO:


Anaboko (klan Abumi)

Użytkownik tego Kekkei Genkai, no może bardziej urządzenia niż Kekkei Genkai jest w stanie za pomocą tych otworków kontrolować supersoniczne fale oraz masy powietrza, dzięki czemu można wystrzeliwać rozmaite pociski powietrza jak i używać technik Fuuton bez konieczności korzystania z wachlarza

Fuefuki (klan Gakushi)

Jest to dość młody klan mający swoją siedzibę w Oto Gakure. Jego członkiem była Tayuya - służebnica Orochimaru. Zdolnością tego klanu jest tworzenie potężnych Genjutsu używając narzędzia klanu - specjalnego fletu. Wyżej wtajemniczeni członkowie klanu są zdolni przywołać demony Doki

Soma no Kou (klan Souseiji)

Ta więź krwi pozwala na połączenie swego ciała albo jej części z innym członkiem klanu na poziomie molekularnym. Z ciała użytkownika w każdej chwili i z każdego miejsca, może wyrosnąć część ciała osoby z którą się połączyła. Wtedy użytkownik może zarówno bronić się, jak i atakować jednocześnie przeciwnika. Sōma no Kō pozwala także na połączenie swego ciała z ciałem przeciwnika nie należącego do klanu w celu osłabienia jego potencjału bojowego i w efekcie doprowadzenie do jego śmierci. Jeśli połączeni ninja zostaną zranieni, to obrażeniom ulegną narządy obydwu z nich.
Osoba posiadająca to Kekkei Genkai dopisuje w karcie postaci „Dodatkowe: Brat/Siostra
pomagający/ca w walce”, rodzeństwo ma takie same natury i żywioły chakry...

Kumokanbou Seshuu (Klan Kumojin)

Umiejętność posiadana przez członka Czwórki Dźwięku - Kidoumaru. Daje ona posiadaczowi, możliwość korzystania z różnych pajęczych umiejętności. Jest w stanie tworzyć w swych ustach specjalne pajęcze sieci, służące do skrępowania przeciwnika. Odmian tego typu technik jest dużo, od zwykłej kleistej liny począwszy, na niebezpiecznej pułapce w postaci nierozrywalnego kokonu skończywszy. W środku jego pajęczych sieci przepływa czakra wzmacniając je, przez co są praktycznie nie do przecięcia. Jego ciało wytwarza także specjalną wydzielinę, poprzez gruczoły potowe i ślinę. Owa substancja, tworzy na jego ciele specjalny „złoty pancerz”, chroniący go przed większością ataków, może także tworzyć z niej specjalną broń. Kidoumaru posiada także trzy pary ramion. Osoby z tym Kekkei Genkai mają pakt z pająkami od początku gry.
Ostatnio zmieniony przez Ponury Żniwiarz 2011-01-26, 23:21, w całości zmieniany 9 razy

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.freesamples.pun.pl www.evo-cs.pun.pl www.historia.pun.pl www.nagumie.pun.pl www.poke-gra-forum.pun.pl