Shinobi System

Shinobi

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-02-13 14:48:10

Insane

Administrator

Zarejestrowany: 2011-02-11
Posty: 43
Punktów :   

Umiejętność Nabyta

Umiejętności nabyte


Są to umiejętności różnego rodzaju które otrzymujemy wraz z otrzymaniem rangi Tokubetsu Jounina.



Sukunai sutanpu - Shinobi z tą umiejętnością potrzebuje mniejszej liczby pieczęci do wykonania danej techniki (50% zaokrąglając w górę), lub nie potrzebuje ich wcale (gdy jutsu ma mniej niż trzy pieczęci).

Torērā - Umiejętność dzięki, której jesteśmy jak Indianin w westernach. Dzięki wyglądowi terenu może rozpoznać ile osób walczyło ich przybliżone gabaryty, oraz jakich technik używali (jeśli technikę znamy i odcisnęła ona jakieś piętno na terenie). Łatwiej jest nam prowadzić pościgi i samemu łatwiej nam zamaskować swoją obecność.

Kyōgi-sha - Postać dzięki długotrwałym treningom fizycznym jest bardziej wytrzymała zarówno na ból jak i większy wysiłek fizyczny. Dzięki tej umiejętności mamy większe szanse podczas długich biegów, oraz możemy walczyć będąc poważnie rannymi. Oczywiście nadal odczuwamy skutki ran, np. przecięcie ścięgien uniemożliwi nam poruszanie daną kończyną, jednak ból nie wpływa na trzeźwość naszego myślenia oraz szybkość reakcji. +

Miezaru te - Osoba posiadająca tę umiejętność składa pieczęci we wprost zastraszającym tempie. Nawet oczy innych shinobi nie potrafią rozpoznać jakie pieczęci składamy, a na poziomie Sage/Kage nawet sharingan nie jest w stanie dojrzeć naszych ruchów. Prędkość rąk odnosi się tylko do składania pieczęci!

Kirā kankaku - Shinobi posiadający tę umiejętność ma wyostrzone wszystkie pięć zmysłów dzięki czemu może walczyć w całkowitych ciemnościach. Pozwala także usłyszeć osoby używające Sairento Kliringu.

Gurume - Dzięki różnym eksperymentom osoba z tą umiejętnością lepiej znosi działanie toksyn. Nie oznacza to całkowitej odporności na trucizny, lecz umożliwia walkę nawet pod ich wpływem.

Chōkaku - Doskonale znamy ludzką psychikę i wiemy jakie pytanie zadać by otrzymać informacje, które nas interesują. Umiejętność przydatna przy przesłuchiwaniach. Jeśli znamy życiorys przeciwnika walczy nam się z nim dużo łatwiej.

Kansoku - Dzięki odpowiednim treningom shinobi jest w stanie wykorzystać nawet najdrobniejsze luki w obronie przeciwnika lub wykorzystać jego wahanie.

Kyōryokuna seishin - Osoba z ta umiejętnością jest bardzo silna psychicznie. Ciężko ją złamać nawet w beznadziejnych sytuacjach, a Genjutsu rzucane na te osobę mogą nie przynieść oczekiwanych efektów.

Masutāhando - Wykonujemy pieczęci do techniki jedną ręką. Siła techniki nie spada, a jej koszt chakry jest taki sam.

Masutā genjutsu - Genjutsu osoby z tą umiejętnością jest perfekcyjne. Techniki Genjutsu trwają dłużej, trudniej się z nich wydostać, a jeśli osoba będąca pod działaniem techniki chce użyć Kai musi włożyć w nie więcej chakry. Dla osoby na którą rzuca się Genjutsu jest także trudniej zorientować się, że coś jest nie tak.
Wymagany talent: Gen/xxx lub xxx/Gen

Kengō - Shinobi opanował do perfekcji walkę mieczem i przerasta nawet mistrzów (jeśli ma talent Taijutsu i odpowiednio wytrenowane Kenjutsu).

Ajiriti - Umiejętność dzięki, której stajemy się mistrzami uników. Osoba z tą umiejętnością będzie miała jedynie problem z uniknięciem ataków obszarowych, lub ataków wyprowadzanych z zaskoczenia. Należy jednak pamiętać, że nadal musimy poprawnie opisać unik!

Āto doku (sztuka trucizny) - Dzięki za tej umiejętności ninja może tworzyć potężniejsze trucizny. Zna ich skład i miejsca z których można otrzymać poszczególne składniki. Osoba z tą specjalizacją bez talentu Iro będzie mogła tworzyć proste trucizny oraz antidota na nie. Osoba z talentem xxx/Iro będzie mogła tworzyć trucizny i antidota tak potężne jak ktoś z talentem Iro/xxx ale bez tej umiejętności. Zaś osoba mająca talent Iro/xxx będzie mogła tworzyć jeszcze potężniejsze mikstury.

Rōdokābu (Droga łuku) - Osoba z tą umiejętnością kształciła się w strzelaniu z łuku, dlatego nie ma problemów z ocenieniem odległości oraz warunków pogodowych jakie panują na drodze do celu. Ma także wykształcony „szósty zmysł”, który pozwala jej przewidzieć ruch przeciwnika i skierować odpowiednio pocisk. Nie traci również czasu na celowanie, niemal podświadomie wypuszcza strzałę w odpowiednim kierunku.

Kadō (Specjalizacja Bram Chakry) - Użytkownik tej umiejętności poprzez trening jest wytrzymalszy oraz sprawniejszy. To pozwala mu na otwarcie większej ilości bram chakry

W momencie gdy nasza postać zdobywa rangę TJ może stworzyć własną Umiejętność Nabytą. Umiejętność ta dokładnie będzie wykorzystywała jego umiejętności. Będzie idealnie dobrana pod jego postać. Tworzenie własnej Umiejętności nabytej wymaga jednak kilku zasad:
-Podczas gry jako genin/chuunin w czasie treningów musimy pisać o umiejętności którą mamy zamiar stworzyć(np. gdy mamy trenować Shushin no jutsu do unikania ciosów piszemy, że staramy się ich unikać dobrowolnie starając się nie dostać żadnym z ciosów)
-Po egzaminie na TJ użytkownik pisze pod swoim postem Pomysły/Sugestie dotyczące Umiejętności Nabytej. Musi tam opisać daną umiejętność oraz podać 10 linków z postami które posiadają trening tej umiejętności(patrz zasada 1)
-Wymagana jest zgoda przynajmniej 2 administratorów
-Po awansie użytkownik wybiera własną Umiejętność nabytą zamiast wyboru gotowej umiejętności.

Jeżeli dostanie pozwolenie jego Umiejętność jest wpisywana do listy Umiejętności Nabytych. Każdy kolejny TJ może wybrać i szkolić tą umiejętność bez wcześniejszego treningu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.freesamples.pun.pl www.poke-gra-forum.pun.pl www.thirtysecondstomars.pun.pl www.historia.pun.pl www.evo-cs.pun.pl